Addres:
Kozielska 439, 44-164 Gliwice

Mail:
info@bodysculpture.pl

Telefon:
32 302 97 19

 x 
0 produktów

Wszystkie produkty Body Sculpture objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.

Warunki gwarancji:

  1. Sprzedawca w imieniu Gwaranta udziela gwarancji na zakupiony produkt marki Body Sculpture w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży.
  2. Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą bezpłatnie usuwane w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do punktu sprzedaży.
  3. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia sprzętu powstałe w wyniku:
    • niewłaściwego użytkowania i przechowywania sprzętu
    • niewłaściwej konserwacji
    • dokonywania samodzielnych napraw bez zgody i konsultacji z Autoryzowanym Serwisem
    • dokonywania samodzielnych przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
  4. Uszkodzony sprzęt dostarcza do punktu sprzedaży nabywca na własny koszt.
  5. Karta gwarancyjna jest ważna tylko z pieczęcią punktu sprzedaży, podpisem sprzedającego oraz wpisanym rodzajem sprzętu.
  6. W przypadku zakupu w sklepie internetowym, karta gwarancyjna jest niepodbita, ważna jest na podstawie dokumentu zakupu (faktura, dokument WZ, paragon) lub listu przewozowego kuriera.
  7. Duplikaty podbitych kart gwarancyjnych nie będą wydawane.
  8. Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne: linki, paski, elementy gumowe, pasy, uchwyty z gąbki/pianki, pedały, sprężyny itp.
  9. Sprzęt marki Body Sculpture przeznaczony jest tylko i wyłącznie do użytku domowego.
  10. Sprzęt jest przeznaczony jest dla konkretnej, maksymalnej wagi użytkownika. Szczegółowe informacje dot. maksymalnej wagi użytkownika znajdują się w instrukcji obsługi każdego produktu lub bezpośrednio na produkcie.
  11. Gwarancja jest ważna tylko na terenie Polski.
  12. Użytkowanie sprzętu niezgodne z Warunkami Gwarancji powoduje jej utratę.

Karty Gwarancyjne

Karty gwarancyjne, które Kupujący otrzymuje wraz z towarem standardowo nie są podbijane. Przy okazji pierwszej naprawy karta gwarancyjna zostanie podbita w Punkcie Serwisowym.


Zgłaszanie reklamacji

Podstawą do zgłoszenia uszkodzonego produktu u sprzedawcy jest Faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku zakupu sprzętu Body Sculpture w sklepie internetowym list przewozowy od kuriera będzie także uważany jako dowód zakupu.