2012 Logo Body Sculpture white&black large.png

  

Adres:
Kozielska 439, 44-164 Gliwice

Mail:
info@bodysculpture.pl

Telefon:
32 302 97 19

 x 
0 produktów

Body Sculpture to przede wszystkim sprzęt i akcesoria fitness. Mimo że nazwa Body Sculpture jest bardzo trudna do wymówienia w języku polskim [pol. body skalpczer] nie przeszkodziło to w ciągłym umacnianiu i rozwojowi tej marki w Polsce od ponad 20 lat!

Slogan Body Sculpture - In shape In control który można przetłumaczyć na język polski jako "Rzeźbienie Ciała - W formie Pod kontrolą" mówi sam za siebie opierając się na najstarszych z prawd i filozofii człowieka - "w zdrowym ciele zdrowy duch!"


Misja i Strategia

Głównym celem Body Sculpture jako firmy jest utrzymywanie bliskiej i owocnej współpracy z partnerami na całym świecie oraz dostarczaniem najnowszych produktów na rynek. To wszystko w połączeniu z wyjątkową obsługą i gwarancją konkurencyjnych cen.
Body Sculpture operuje w ponad 90 krajach świata i jest w stanie zaoferować produkty i obsługę na wysokim poziomie z uwzględnieniem indywidualnych aspektów oraz potrzeb. Przykładem owocnego działania Body Sculpture są długoterminowi i stali partnerzy handlowi na całym świecie od ponad 25 lat, a w Polsce od 1991 roku.


Body Sculpture na Świecie

Profil firmy

Body Sculpture będąc częścią Solex Industries, specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i marketingu doskonałych produktów fitness.
Stale rosnące zapotrzebowanie na produkty z branży fitness i wellness napędza Body Sculpture wraz innymi markami Solex Industries (Solex, Body Sculpture, L.A. Sports, L.A. Golf, L.A. Trekking and L.A. Garden) do kreowania coraz to nowszych produktów, które dają naszym klientom zdrowy i komfortowy styl życia.


Plany na przyszłość

Body Sculpture zawsze będzie dedykował swoją energię w rozwój kultury sportu. Body Sculpture, ponadto dąży do osiągnięcia jak najwyższych standardów w jakości, wartości oraz osiągach poprzez zwracanie uwagi na najmniejsze detale w procesie projektowania i produkcji sprzętów i akcesoriów fitness.


Historia

Body Sculpture zostało założone w Anglii w 1965 roku w przez firmę Bellow Equipment. W latach '70 i '80 w skład linii produktowej wchodziły przede wszystkim proste akcesoria fitness oraz  zestawy do ćwiczeń "Keep Fit". Sukcesy marki i szybkie jej rozpowszechnienie się na terenie Wielkiej Brytanii zaowocowały sprzedażą poza granice Zjednoczonego Królestwa. 1990 Body Sculpture zostało sprzedane za 1,5 miliona dolarów firmie Solex Industries.

Założona w 1978 roku firma Solex Industries specjalizująca się w projektowaniu  i produkcji sprzętu fitness typu outdoor i indoor .W nastepnych latach przyczyniła się w wielkiej mierze rozwojowi Body Sculpture. Pierwszym krokiem od czasu wykupu firmy z rąk Brytyjczyków było założenie niezależnej od Solex Industries Body Sculpture Int. Ltd z siedzibą na Taiwanie. Na czele, której stanął Lane C. Yang oraz Johnson Ting w roli Managing Director. Wkrótce po tym Marka Body Sculpture zaczęła oferować pełną gamę sprzętu oraz akcesoriów fitness.

W latach 1994-95 historia zatoczyła pełne kółko. Ciągły wzrost zapotrzebowania na artykuły fitness w na świecie i przede wszystkim w Europie zainicjował w powstaniu Body Sculpture Europe Int. Ltd. z siedzibą w Anglii. Pozwoliło to na zwiększeniue zasięgu marki do prawie wszystkich krajów europejskich.

W latach 1999 jedna z gałęzi Body Sculpture odłamała się tworząc Hi-Mark International Design. Firma, która do dnia dzisiejszego współpracuje z Body Sculpture w tworzeniu nowych i coraz to bardziej innowacyjnych projektów. Współpraca obu firm w zaowocowała w 2000 roku w powstaniu pierwszej na rynku fluoroscencyjnej obudowy dla roweru treningowego. Takie i inne innowacyjne podejścia w budowie oraz projektowaniu sprzętu fitness przyniosło pozytywny oddźwięk  w branży i na zawsze zmieniło jego oblicze. Od tego czasu aż po dziś dzień przeróżne marki fitness prześcigają się w coraz to nowszych rozwiązaniach, projektach i ulepszeniach sprzętu fitness oraz akcesoriów.

Mimo rosnącej konkurencji na sprzedaż produktów nadal rosła, osiągając 94 miliony USD w 2001 roku. Wzrost kapitału pozwala na rozwój firmy w 2002 roku. Body Sculpture na nowe fabryki w Xiamen w Chinach. Niższe koszty produkcji w Chinach przyczyniły się w dużej mierze do obniżenia cen detalicznych oraz w zwiększeniu poziomu jakości. Zaowocowało to także w produkcji coraz to bardziej nowatorskich produktów.

W 2009 roku Body Sculpture otwiera nowoczesną fabrykę w Chinach. 


Więcej wiadomości znajdziesz w dziale aktualności