2012 Logo Body Sculpture white&black large.png

  

Adres:
Kozielska 439, 44-164 Gliwice

Mail:
info@bodysculpture.pl

Telefon:
32 302 97 19

 x 
0 produktów

Dostarczmy do klientów indywidualnych oraz partnerów handlowych. Korzystamy z własnych środków transportu oraz usług kurierów takich jak Raben, FedEx, DHL, UPS. Naszym celem jest dostarczenie towaru do klienta w nienaruszonym stanie w najniższej cenie w możliwie najktórtszym czasie. W wielu przypadkach proponujemy przesyłke gratis dla naszych konsumentów i partnerów handlowych.

Koszty dostawy:

  • Dla zamówień do kwoty 99 zł koszt dostawy wynosi 15,00 zł
  • Dla zamówień powyżej kwoty 99 zł dostawa jest darmowa
  • Dla zamówień do kwoty 99 zł z opcją wysyłki za pobraniem koszt dostawy wynosi 20,00 zł

UWAGA! W przypadku zamówienia obejmującego większą ilość przedmiotów charakteryzujących się dużą wagą i/lub dużymi gabarytami koszt dostawy może znacznie różnić się od kosztu podanego na stronach www.bodysculpture.pl. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami: 0 32 302 97 10 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Przesyłki doręczane są zazwyczaj od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-17.30. Po otrzymaniu potwierdzenia o nadaniu paczki przez bodysculpture.pl, wszelkie pytania odnośnie statusu przesyłki prosimy kierować bezpośrednio do odpowiedniego kuriera. Więcej informacji o statusie przesyłki znajduje się na stronie kuriera. 

W przypadku wyboru jednej z dodatkowych usług kurierskich, każdorazowo niezależnie od sposobu płatności, dodatkową opłatę Klient uiszcza kurierowi. Chcąc skorzystać z dodatkowych usług kurierskich należy podać taką informację w uwagach do dostawy wraz z określeniem rodzaju usługi.

Koszt dostawy pokrywa w całości Kupujący. 

UWAGA! Ze względu na specyfikę produktu zalecamy otwarcie przesyłki w obecności kuriera i sprawdzenie czy żaden z elementów nie został uszkodzony w transporcie. W razie ujawnienia uszkodzeń niezbędne będzie spisanie protokołu szkody (kurier powinien posiadać odpowiedni druk). Jeżeli w przypadku stwierdzenia uszkodzeń protokół nie zostanie spisany, reklamacje nie będą uwzględniane.